Veelgestelde vragen

Waarom duurt het langer dan normaal voordat documenten verwerkt zijn na insturen?
Het kan zo zijn dat er op het moment van insturen ineens een onverwachte piek was waardoor de verwerking langer duurde dan normaal. Als we dit merken dan sc...
Do, 2 Mei, 2019 at 4:08 PM
Kan ik meerdere bonnetjes tegelijkertijd insturen met de DizzyData app?
De app is ervoor bedoeld om 1 factuur per keer te uploaden. Zo is het mogelijk om te zien of facturen succesvol worden verstuurd of niet, anders wordt het l...
Ma, 6 Mei, 2019 at 1:26 PM
Waarom is DizzyData ineens trager?
De snelheid van onze systemen is iets dat we nauwlettend in de gaten houden. Hierin hebben we de laatste tijd al veel stappen gezet en dit zullen we ook de ...
Do, 2 Mei, 2019 at 4:35 PM
Is het mogelijk een specificatie te ontvangen van een factuur?
Dit is mogelijk (mits je een supergebruiker bent). Ga hiervoor naar ‘Rapporten’, ‘Verbruik’ en selecteer de periode, klik daarna op ‘Genereer’.
Do, 2 Mei, 2019 at 4:44 PM
Tips voor het gebruik van de DizzyData app
Als je inlogt met de DizzyData app, dan kan je inloggen met dezelfde gebruikersnaam, wachtwoord en bedrijfsnaam als die je gebruikt om in te loggen in de po...
Vr, 21 Jun, 2019 at 9:43 AM
Alle facturen in één groot, bulk bestand worden doorgezet als één factuur
Als je een groot, bulk bestand met meerdere facturen van verschillende leveranciers toestuurt, en de optie 'sorteerscherm overslaan' staat aan, da...
Ma, 12 Aug, 2019 at 3:27 PM