Veelgestelde vragen

Factuur kan niet worden gemaild vanuit het boekingsvoorstel
Het is in DizzyData mogelijk om een factuur vanuit het boekingsvoorstel te mailen. Hiervoor kun je gebruikmaken van het icoon rechts boven in het factuurvoo...
Vr, 21 Dec, 2018 at 2:44 PM
Administraties zonder BTW
Met de instelling 'Administratie vrijgesteld van BTW' (BeheerĀ -> Administratie) geef je aan dat DizzyData geen BTW moet herkennen. Herkenning o...
Do, 9 Mei, 2019 at 1:17 PM
Bankgegevens kunnen niet worden gewijzigd
Het is mogelijk om het aanpassen van de betalingsgegevens voor gebruikers uit te schakelen. Ze kunnen dan de gegevens zoals het IBAN-nummer wel zien bij het...
Vr, 21 Dec, 2018 at 2:34 PM
Ik heb een administratie aangemaakt maar zie hem niet op mijn Dashboard
Een gebruiker heeft een administratie aangemaakt in DizzyData, maar ziet de administratie niet in het Dashboard. Dit wordt veroorzaakt doordat de gebrui...
Vr, 21 Dec, 2018 at 2:23 PM
Dienstverlening voor scanners van de VvAA
Wij verlenen niet langer support voor scanners die zijn uitgegeven door de VvAA. Eerder konden personen die verbonden waren met de VvAA zich richten tot Diz...
Do, 9 Mei, 2019 at 1:29 PM
Waarom zijn de periodes van het nieuwe boekjaar nog steeds gesloten?
Controleer als eerste of het nieuwe boekjaar al is geopend in het boekhoudpakket. Als de periodes van het nieuwe boekjaar zijn opengesteld in het boekhoudpa...
Do, 2 Mei, 2019 at 3:55 PM
Kan het archief onthouden dat het standaard alle documenten weergeeft?
De mogelijkheid om het aantal facturen te onthouden die weergegeven dienen te worden in het archief bestaat op dit moment nog niet. Via ons Feature Forum ku...
Ma, 6 Mei, 2019 at 1:25 PM
Facturen blijven lang staan in 'bezig met herkenning', hoe kan dit?
Het blijven staan in 'bezig in herkenning' kan soms wat langer duren dan dat je gewend bent. We schalen bij drukte direct bij, zodat je hier zo m...
Do, 2 Mei, 2019 at 4:41 PM
Ingestuurde documenten komen niet aan in DizzyData
De meest voorkomende oorzaak hiervoor is dat er een verkeerd e-mailadres is gebruikt bij het insturen. Als je zeker weet dat het juiste e-mailadres is gebru...
Do, 2 Mei, 2019 at 4:36 PM
Waarom duurt het langer dan normaal voordat documenten verwerkt zijn na insturen?
Het kan zo zijn dat er op het moment van insturen ineens een onverwachte piek was waardoor de verwerking langer duurde dan normaal. Als we dit merken dan sc...
Do, 2 Mei, 2019 at 4:08 PM