De melding 'Dit bestand is beschadigd en kan niet verwerkt worden. Email deze melding samen met het bestand en de administratienaam naar support@dizzydata.com voor advies' kun je krijgen zodra je een bestand ingestuurd hebt. Deze ontvang je als je het bestand handmatig hebt ingestuurd (zoals te zien in onderstaand screenshot), maar ook per mail.
Deze melding komt terug als er iets mis is met de verwerking of met het bestand. Je kunt in eerste instantie het bestand nog een keer proberen in te sturen. Blijft de melding dan terugkomen, dan kun je kijken of er iets ‘vreemds’ te vinden is aan het bestand.
Als het gaat om een PDF-bestand, dan kun je deze openen met Adobe Acrobat Reader en weer sluiten. Wordt er gevraagd bij het afsluiten of je de wijzigingen wilt opslaan voordat je het bestand wil sluiten (zie onderstaande afbeelding)? Dan duidt het erop dat informatie mist in het bestand en dat het daadwerkelijk beschadigd is. Je kunt de wijziging dan opslaan en daarna zal het bestand wel ingestuurd kunnen worden.
DizzyData ondersteunt niet alle bestandstypen. Je kan hier lezen met welke type documenten en gegevens DizzyData overweg kan.
Als het probleem zich blijft voordoen, dan kan je contact opnemen met support@dizzydata.com en kijken wij verder waar het aan ligt.