DizzyData stuurt altijd een ontvangstbevestiging voor ontvangen bestanden, tenzij dit natuurlijk in het beheer is uitgezet. Mocht je de ontvangstbevestiging niet ontvangen, dan zijn er een paar mogelijke oorzaken:
Je ontvangt geen e-mail op het verzendadres (stuur je bijvoorbeeld vanaf scanner@bedrijf.nl, dan gaat de ontvangstbevestiging naar dit adres).
@dizzydata.nl is fout geschreven.
Je spamfilter houdt de ontvangstbevestiging tegen.
Je e-mail client verstuurd niet-unieke Message-ID's.
In het beheer, op de gebruiker, staat de functie 'Geen ontvangstbevestiging na insturen' of 'Ontvangstbevestiging enkel bij foutmeldingen' aan.
Je hebt bestanden ingestuurd via het slepen van facturen in DizzyData (op het tabblad 'Nieuw').
Met de instelling 'Stuur kopie ontvangstbevestiging naar:' kun je bij bijvoorbeeld opstartende klanten meekijken of e-mails goed verwerkt worden. Ook als je vanaf een scanner stuurt kun je zo bijvoorbeeld gemakkelijk controleren of het goed gaat. Deze instellingen vind je in het Beheer -> Administraties bij de administratie-instellingen.