DizzyData stuurt altijd een ontvangstbevestiging voor ontvangen bestanden, tenzij dit natuurlijk in het beheer is uitgezet. Mocht je de ontvangstbevestiging niet ontvangen, zijn er een paar mogelijke oorzaken:

  • Je ontvangt geen e-mail op het verzendadres (stuur je bijvoorbeeld vanaf scanner@uwbedrijf.nl, gaat de ontvangstbevestiging naar dit adres)

  • @dizzydata.nl is fout geschreven

  • Je spamfilter houdt de ontvangstbevestiging tegen

  • Je e-mail client verstuurd niet-unieke Message-ID's

  • In het beheer, op de gebruiker, staat de functie 'Geen ontvangstbevestiging na insturen' of 'Ontvangstbevestiging enkel bij foutmeldingen' aan

  • Je hebt bestanden ingestuurd via het slepen van facturen in DizzyData (op het tabblad 'Nieuw')

 

Met de instelling 'Stuur kopie ontvangstbevestiging naar:' kun je bij bijvoorbeeld opstartende klanten meekijken of e-mails goed verwerkt worden. Ook als je vanaf een scanner stuurt kun je zo bijvoorbeeld gemakkelijk controleren of het goed gaat. Deze instelling vind je bij de administratie-instellingen.